københavner caféer #1

GRØD | Jægersborggade 50 tv., 2200 København N Jeg kan ikke blive andet end uhæmmet glad ved at træde ned i den (meget) lille kælder, hvor en kitsch lille grød-bar gemmer sig. Det lyder  måske en smule mærkeligt og lidt klistret-havregrød-ulækkert på den der mor-agtige måde, men det er det bestemt ikke. Den gemytlige Nørrebro-geschæft langer grød efter årstiden over disken og er gået hen og har fået en helt særlig plads i mit hjerte. Så hvis du er klar på at tage dine grød-oplevelser til helt nye højder er Jægersborggade i hvertfald et smut forbi værd!
+ min favorit: congee-grød og antons saft med blodappelsin

4 kommentarer:

  1. Har du nogle ynglings genbrugs-butikker? Specielt i København..? Eller bare nogle du vil anbefale?
    Jeg elsker din blog og synes du er noget så smuk! Du skriver desuden også helt fantastiskt!

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender faktisk ikke voldsomt mange genbrugsbutikker i København, fordi jeg egentlig bekender mig mest til Røde Kors og andre små i nærområdet.
      Dog kender jeg tre helt fantastiske inde i den indre by. De ligger alle omme i Pisserenden, der virkelig er et sjovt sted at handle. København K hedder min absolutte favorit. Den ligger i Studiestræde 32 og her plejer man altid at kunne finde et eller andet sjovt (og hvis du er en god "prutter", kan man godt få prisen lidt ned!).
      De to andre hedder hendholdsvis Wasteland, der også ligger i Studiestræde, og Episode, der ligger i Larsbjørnsstræde. Jeg håber det var til gavn.
      Ih du milde, hvor er du bare sød! Tusind tak for de fine ord ♥

      Slet
  2. tak for tippet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ingen årsag, jeg håber det var til gavn! Følg med når mine andre små hints til gode caféer udkommer :)

      Slet