siden sidst #1

Meget vand er løbet gennem åen siden jeg sidst lod fingrene glide over tasterne. Hillemænd, om det ikke allerede er september! Ugerne går og jeg kan efterhånden snart prale af at have fem ugers jubilæum. Jeg har en tung bagage af minder, oplevelser og nye opdagelser. Siden sidst har jeg nemlig:
... startet i skole - den mest fantastiske oplevelse nogensinde! En ting er at tage på udveksling - en anden er rent faktisk at skabe relationer. En ting som jeg troede ville være meget sværere end det realiteten er. Tro det eller ej - men jeg ser faktisk frem til at tage i skole om morgenen. Og så selvom det til tider indebærer flere timers lektier, for lidt søvn og udmattethed.
... udover at være startet i skole, er jeg faktisk også begyndt på skolens løbehold. Jeg løber hver dag efter skole omgivet af de sødeste piger. Det er en dejlig følelse at være en del af et fællesskab, der tager hånd om hinanden og giver et klap på skulderen når man har brug for det.
... besøgt Timpanogos hule-system, der gemmer på smukke stenformationer, der ligner små fabeldyr. Utah er en fantastisk smuk stat og har nærmest alt at byde på for alle ærkeudendørsmennesker; ørkenområder, bjerge, skisportssteder, kløfter. Alt i én. Jeg kunne ikke være mere taknemlig for, at have fået en familie, der tager mig med til disse steder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar